Gaukite nemokamą demo versiją!
+37052110110

Ar Jūsų klientų aptarnavimas pats geriausias?

Klientų patirtis yra svarbi ir išskiria jus iš kitų. Norite, kad jūsų prekių ženklo pažadai taptų tikrove ir būtų įgyvendinti. Klientai nori būti vertinami ir aptarnaujami visais kanalais. Svarbiausia yra suderinti jūsų procesus su kliento patirtimi ir užtikrinti, kad klientas pasieks tinkamus žmones, kurie išspręs jo problemas ir neužtruks ilgai. Įdiegę centralizuotai valdomus ir išmanius sprendimus, skirtus valdyti klientų komunikacijos kanalus, pajusite didelį skirtumą.


Būtent čia jums padės kontaktų centro sprendimų paslaugos

Esame oficialus SAP Silver partneris ir parduodame geriausius programinės įrangos sprendimus. Mes rūpinamės klientų patirties sprendimų kūrimo ir valdymo gyvavimo ciklu – nuo debesų infrastruktūros ir nestandartinių sprendimų iki programinės įrangos diegimo ir integravimo, konsultavimo, nuolatinės pagalbos ir priežiūros.



Ką laimėsite naudodamiesi kontaktų centro sprendimais?

  • Įeinančiųjų skambučių funkcija – efektyvi klientų aptarnavimo priemonė visiems skambučiams, el. laiškams, SMS žinutėms ir “chat” kanalams, įskaitant skambučių įrašymą, automatinį perskambinimą, išmaniąją IVR funkciją ir t. t.
  • Išmanusis kontaktų nukreipimas ir tvarkymas užtikrina, kad jūsų klientai susisieks su tinkamais žmonėmis, ir jie greitai išspręs jų problemas.
  • Didesnis darbuotojų produktyvumas, nes keliems kanalams naudojama viena priemonė.
  • Išeinančiųjų skambučių funkcija – efektyvi planavimo, apklausų telefonu, pardavimo ir telefoninės rinkodaros kampanijų priemonė nepriklausomai nuo vietos.
  • Stebėjimo realiuoju laiku, ataskaitų rengimo ir kokybės analizės priemonės.
  • Patikima, saugu ir integruojama su jūsų turimomis IT ir komunikacijų technologijomis.
  • Sujungus kontaktų centrą su mūsų CRM sprendimu, sukuriamas nepakartojamas produktas, nes galutinės paslaugos valdymas suteikia dar daugiau efektyvumo. Pasidomėkite!
  • Naudoti paruošta SAP CRM integracija.
  • Bėgant laikui ir didėjant apimtims, nuolat tobulėjanti išmanioji sistema
  • Tiekiama iš mūsų saugaus debesies. Tačiau pagal poreikį galime savo sprendimus suinstaliuoti ir jūsų serveriuose.
  • Sutaupykite pinigų ir IT išteklių, nes mes už jus paleisime ir prižiūrėsime jūsų naujus klientų patirties sprendimus.
  • Ilgesnė nei 16 metų komandos patirtis ir iniciatyvus požiūris – mūsų sistemos padeda aptarnauti klientus 24/7
  • Ilgalaikis stabilus partneris, nes mes pasiruošę ilgalaikiam bendradarbiavimui.


Jūsų įmonės poreikiai yra mūsų prioritetas siekiant rasti geriausius klientų patirties sprendimus. Susisiekite ir pasikalbėkime.

Apie SAP Contact Center sprendimą glaustai

Source: SAP


Pavyzdys, kaip SAP Contact Center ir CRM sprendimai gali veikti kartu nepriekaištingai

Source: SAP


Ar norite išbandyti prieš perkant?

Prieiga prie mūsų demo versijos suteiks galimybę išbandyti produktą prieš jį įsigyjant. Paprašykite nemokamos demo versijos ir pasitarkite su mūsų specialistais, kad priimtumėte geriausią sprendimą. Užpildykite toliau pateiktą formą.

Pakalbėkime

Būdami vieni pirmųjų debesijos pagrindu veikiančių skambučių centrų sistemų jau 2002-aisiais, tikime, kad nepriekaištingas klientų aptarnavimas yra vienas svarbiausių verslo dalių.

 

Mūsų debesijos paslaugos naudojamos visame pasaulyje ir mūsų sistemos padeda aptarnauti klientus 24/7.

 

Gaukite atsakymus į savo išskirtinius klausimus. Esame tam, kad jums padėtume. Užpildykite pateiktą kontaktų formą arba rašykite mums adresu info@ipcallcenters.eu

* Šie laukai yra privalomi









Jūsų duomenys pas mus yra saugūs ir neperduosime jų trečiosioms šalimis komerciniais tikslais.




Mes naudojame slapukus analizei ir norėdami pasiūlyti jums aktualią informaciją. Spustelėdami mygtuką „Gerai“, patvirtinate, kad sutinkate naudoti slapukus. Sužinokite daugiau..