Gaukite nemokamą demo versiją!
+37052110110
''

2013

Klientas nuo

1400

Darbuotojų

500

Kontaktų centro vartotojų

Apie TransferWise:

  • Klientas nuo 2013
  • Įmonės dydis 1 400 darbuotojų
  • Naudojamos paslaugos: Debesijos pagrindu veikiantis kontaktų centro sprendimas – IP telefonijos sistema
  • Telefonijos priemonę naudoja 500 klientų aptarnavimo komandos narių Taline, Tampoje, Singapūre ir Budapešte.

TransferWise renkasi IPCC dėl visuotinio prieinamumo.

TransferWise siūlo tarptautines pinigų perlaidas kuo greičiau už kuo mažiau. Perlaidų galia pagrįsta pinigų grįžimu atgal į paprastų žmonių rankas siekiant suardyti sistemą, kurią sukūrė didieji bankai ir senosios finansinės institucijos.

Tik neseniai žmonės pradėjo patirti tokio masto visuotinę problemą – prasti valiutų kursai, jokių galimybių nepermokėti ir būti pakankamai aptarnautiems, kai pinigai juda per sienas. TransferWise išsikėlė tikslą sukurti sąžiningą pasaulinę finansinę sistemą.

TransferWise kompanijoje siekiame, kad pinigai dirbtų žmonėms ir verslui, kad jie galėtų būti siunčiami, leidžiami ir išmokami bet kokia valiuta bet kur ir bet kada. Siekdami šio tikslo, paslaugą nuolat siūlome kuo daugiau žmonių ir siekiame būti be galo greiti ir geri. Pavyzdžiui, net jei atrodo neįmanoma, nuolat mažiname savo paslaugos mokesčius. „Prieš trejus metus mūsų vidutinis mokestis buvo 0,5 proc. nuo viso pervedimo. Šiandien – tik 0,35 proc.“, ⎯ teigia Andrei Dubonossov,

TransferWise klientų aptarnavimo skyriaus vadovas. Jis priduria: „Per visus darbo metus mūsų klientų skaičius pasiekė 4 milijonus visame pasaulyje, tačiau mūsų į klientą orientuota kultūra – ne. Mūsų klientų aptarnavimo skyriaus svarba yra ta priežastis, kodėl taip greitai augome – tai susiję su visomis kitomis verslo dalimis.“

2013 metais prasidėjo spartus TransferWise augimas, todėl reikėjo partnerio, kuris galėtų pasiūlyti debesijos ir kartu besiplečiančią telefono sistemą, kuri naudotų pažangiuosius technologijų sprendimus ir geografiškai būtų arti sprendimų priėmimo vietos.

„IPCC atitiko visus reikalavimus. Mes augome greitai ir mums nuolat reikėjo arba atvirųjų vietos telefono linijų, arba papildomų esamų linijų funkcijų, pvz., automatinio perskambinimo funkcijos ir IVR. IPCC sėkmingai rėmė mūsų plėtrą. Jie puikiai atliko techninio palaikymo ir naujų funkcijų diegimo paslaugas, nes dirbant kartu kaip komandai tai yra lengva ir ne tik todėl, kad visada gauname greitą ir efektyvią pagalbą iš IPCC, bet ir todėl, kad daug kartų ši pagalba buvo suteikta IPCC iniciatyva. Per daugelį metų gavome daug pagyrimų, kad mūsų telefono linijos visada yra pasiekiamos, o suteikiamų paslaugų kokybė – nepriekaištinga“, ⎯ pasakoja Dubonossov.

Gerai valdomos įmonės žino ne tik savo tikslus, bet ir esamą padėtį rinkoje, gauna tinkamus statistinius duomenis, padedančius priimti sprendimus. TransferWise įdėmiai juos stebėjo ir nustatė klientų aptarnavimo komandos tikslus, pavyzdžiui, praleistų skambučių norma turi būti mažesnė nei 10 proc. ir bent į 80 proc. skambučių turi būti atsakyta per 15 sekundžių.

Dubonossov atskleidžia: „Apibendrinant, mes tikrai sunkiai dirbome, kad pasiektume šių tikslų. Tampame geresni ir greitesni, nes toliau keičiamės, ir IPCC suteikė neįkainojamą pagalbą padėdami siekti šių tikslų.“

Mūsų pasiekiamumas pasauliniu lygmeniu yra labai svarbus mūsų verslui. Mes veikiame be sienų – kaip ir mūsų klientai – ir darbas su IPCC padėjo mums to pasiekti. Jų komanda ne tik operatyvi, greita ir profesionali, bet ir remiasi ilgalaikiu požiūriu, aktyvia mąstysena. Dėl jų atliekamos kontaktų centro sprendimų techninės priežiūros „TransferWise“ nereikia turėti didelės techninės pagalbos komandos, nes tuo pasirūpina IPCC. Ramybė yra šio žaidimo pavadinimas.

Andrei Dubonossov, TransferWise klientų aptarnavimo skyriaus vadovas

Mes naudojame slapukus analizei ir norėdami pasiūlyti jums aktualią informaciją. Spustelėdami mygtuką „Gerai“, patvirtinate, kad sutinkate naudoti slapukus. Sužinokite daugiau..