Gaukite nemokamą demo versiją!
+37052110110
''

2007

Klientas nuo

100

Darbuotojų

40

Klientų aptarnavimo vadybininkų

Apie Creditstar Group:

  • Klientas nuo 2007
  • Įmonės dydis 100 darbuotojų
  • Naudojamos paslaugos: Debesijos pagrindu veikiantys kontaktų centro sprendimai, įskaitant įeinančiųjų ir išeinančiųjų skambučių funkcijas ir papildomus nestandartinius sprendimus.
  • Paslaugą naudoja 40 klientų aptarnavimo atstovų Estijoje, Suomijoje, Švedijoje, Lenkijoje, Didžiojoje Britanijoje, Ispanijoje ir Čekijos Respublikoje.

IPCC padeda Creditstar Group augti
Dėmesys klientams, augimui ir greičiui yra Creditstar Group veiklos, kuri nuolat tobulinama inovacijomis, pagrindas. Būdama mažų nebankinių finansinių institucijų Estijoje pradininkė, įmonė laimėjo Europos verslo apdovanojimą ir yra įtraukta į 150 prestižiškiausių įmonių sąrašą, kurį sudarė „Inc. 5000 Europe“.

Creditstar misija – rinkai siūlyti lanksčius ir suprantamus finansinius produktus, kurie suteikia saugumo žmonėms, susidūrusiems su netikėtomis išlaidomis. „Mūsų darbas pagrįstas nuolatinėmis inovacijomis, išmaniosiomis technologijomis ir pagarba klientams ir partneriams“, ⎯ pasakoja Ulla Ugast, Creditstar Group klientų aptarnavimo skyriaus vadovė. „Mes siūlome produktus, kurie yra svarbūs mūsų klientams, todėl norime geriau suprasti ir patenkinti jų lūkesčius ir poreikius.“

Ugast priduria: „Mes vertiname ilgalaikius santykius ne tik su klientais, bet ir su savo partneriais. 2007 metais pradėjome savo plėtrą ir ieškojome partnerių, kurie technologiniais sprendimais greitai patenkintų mūsų klientų poreikius. Pirmasis iššūkis buvo skambučių įrašymas, saugojimas ir galimybė atverti klientų aptarnavimo kanalus šalyse, į kurias plėtėmės. IPCC, kaip debesijos pagrindu veikiančių kontaktų centro sprendimų lyderė rinkoje, mums buvo akivaizdus pasirinkimas.“

Mūsų ilgai trunkantis bendradarbiavimas prasidėjo visų gaunamųjų kontaktų aptarnavimo funkcijos įdiegimu, įskaitant skambučių įrašymą, perskambinimo sprendimą ir klientų telefonų palaikymo funkcijos įdiegimą užsienio rinkose.

Naujausias sprendimas – išeinančiųjų skambučių funkcijos įdiegimas. „Šią funkciją daugiausia naudojame skambinti skolininkams; dėl jos mūsų klientų aptarnavimo atstovai darbą atlieka greičiau ir paprasčiau. Skolininkų sąrašas įkeliamas į sistemą, prie kurios pridedami klientų aptarnavimo atstovai, tada sistema automatiškai skambina klientams. Atstovams nereikia ranka rinkti numerio. Be to, sistema reguliuoja automatinį perskambinimą. Taip taupome laiką ir greičiau pamatome darbo rezultatus, todėl galime efektyviau planuoti savo veiklą. Tai ⎯ puikus sprendimas!“ ⎯ džiaugiasi Ugast.

Kaip kitą technologinį žingsnį įmonė svarsto apie klientų aptarnavimo kokybės, CRM ir “chat” sprendimus. „Pokalbių sprendimas, kurį siūlo IPCC, leidžia klientų aptarnavimo atstovams sistema naudotis vienu metu, todėl toks atnaujinimas nereikalautų papildomų išlaidų dėl naudotojo licencijų. Mes visada vertiname protingus ir ekonomiškai efektyvius sprendimus, kurie padeda būti arčiau klientų, greičiau ir efektyviau dirbti“, ⎯ teigia Ugast.

„Bendraujant su IPCC labiausiai vertinu jų asmeninę komunikaciją. Jie visada draugiški ir profesionalūs. Jaučiu, kad jie mus vertina ir visada yra pasiruošę mums padėti. Šio ilgo bendradarbiavimo metu tiek Creditstar Group, tiek IPCC labai paaugo ir patobulėjo, ir mes esame pasiruošę ir toliau tobulėti. Rekomenduoju IPCC komandą ir jų klientų patirties sprendimus kaip paslaugą įmonėms, kurios nori augti, kurios vertina inovacijas, patikimas sistemas ir draugišką bei paslaugų klientų aptarnavimą.“

Ulla Ugast, Creditstar Group klientų aptarnavimo skyriaus vadovė

Mes naudojame slapukus analizei ir norėdami pasiūlyti jums aktualią informaciją. Spustelėdami mygtuką „Gerai“, patvirtinate, kad sutinkate naudoti slapukus. Sužinokite daugiau..